این به اون در
نوشته شده توسط : Mr-Mory

قرار نیست من طوری زندگی کنم که دنیا دوست داره

خب طبعا قرار هم نیست دنیا همونجوری بچرخه که من دوست دارم

این به اون در ......خیالی نیست خخخ

با معرفتاش نظر بدن





:: برچسب‌ها: این به اون در , دنیا و من , زندگی در دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1393/4/1/7 - - گفته است :
داداش خیلی وبلاگ قشنگی داری انشاالله ک موفق باشی
پاسخ: خيلي ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
نرمین در تاریخ : 1393/3/27/2 - - گفته است :
موندم چی بگم
پاسخ: ممنون همین که نظر دادین خیلیه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: